keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

SANOIN VUOKRASOPIMUKSENI IRTI

Sanoin tänään vuokrasopimukseni irti nykyisestä asunnostani palvelukeskuksella. Uutta asuntoa ei vielä ole, mutta sellaisen olisi löydyttävä kuukauden sisään. Vointini on ollut tasaista lukuun ottamatta pientä pelkoa ja stressiä tulevasta muutosta. Mutta se on fine, olen antanut itselleni luvan jännittää tulevaa elämän muutosta, siirtymistä kokonaan omaan, itsenäiseen elämään.

Mitkä syyt lopulta johtivat päätökseeni muuttaa?
Tämä paikka ei vaan ole se oikea minulle. Pystyn paljon itsenäisempään elämään, kuin mitä minun täällä annetaan elää. Pystyn käymään kaupassa, tekemään ruuan, siivoamaan, huolehtimaan hygieniastani, hoitamaan lääkitykseni, maksamaan vuokran ja laskut, hakemaan tarvittavat tuet, asioimaan eri paikoissa, soittamaan eri paikkoihin...Minä pystyn ja minä osaan. Täällä mun ei vaan anneta näyttää sitä.

2 kommenttia: