maanantai 20. kesäkuuta 2016

ENHÄN MÄ OLE EDES TYÖKUNTOINEN

Mä kasaan itselleni päivälle ohjelmaa ja luulen pystyväni tekemään kaiken. Jälkeen päin kun mietin emmä vaan pysty. Huomenna ois päivällä psykologin aika ja iltapäivästä meen käymään vanhalla laitoksella. Keskiviikolle sovin jo työhaastattelun ja sossun tapaamisen. TYÖHAASTATTELUN, enhän mä ole edes työkuntoinen.
Mä en ole enää ollenkaan varma siitä sosiaali- ja terveysalasta, sopiiko se mun tän hetkiseen tilanteeseen. Tein äsken lisähaun luonto- ja ympäristöalalle, luontoohjaajaksi. Mulla kuitenkin on joka tapauksessa opiskelupaikka syksylle logistiikan perustutkintoon varastonhoitajaksi. Vielä kun osaisin päättää mitä haluan. Ainiin, olin jossain vaiheessa vissiikin hakenut kesälukioonkin, tai ainakin sellaisen puhelun tänään sain.
Kaikki tämän kuun rahat on melkein mennyt, eikä heinäkuun toimeentulotuki päätöksestä ole vielä kuulunut mitään, saanko silloin edes mitään. Pitäisi ohjaajien kanssa jutella mitä tukia mun olisi mahdollista saada kelasta, että voisin niitäkin mahdollisia tukia hakea. Laskuja kerääntyy. Oon niin taas kussu mun raha-asiat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti