sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

MIELIALAT HEITTELEE LAIDASTA LAITAAN

"Tiedättekö mikä on paras lääke kaksisuuntaiseen? Oikeesti se on alkoholi. Auttaa niin maniaan kuin masennukseenki. Sillä vaan on ikävät haittavaikutukset"
Mä olen ihan sekasin itseni kanssa. Mielialat heittelee laidasta laitaan. Masentaa, ei masenna. Ahdistaa, ei ahdista. Hyvä olla, paska olla. Itkettää, mut sit ei kuitenkaan. Koko ajan pitää olla menossa vaikken jaksaisi. Tekisi mieli vaan hautautua sänkyyn, mutten pysy hetkeäkään paikoillani. Alku viikko ihan täyteen buukattu taas vaihteeksi. En jaksais...suihkussa käyminenkin on yli voimaista. Mut kaiken tän keskellä olen niin helvetin itsevarma. Mä pystyn mihin vain itse haluan.
Onneksi on päällä estolääkitys joka estää pahimmat mania kaudet.
Alkoholia, kiitos. Sitä mä tarvisin just nyt kohottamaan mun jo entuudestaan hyvää oloa.

2 kommenttia:

  1. Jännä miten siitä alkoholista aina haetaan lohtua. Mä en ole sitä koskaan ymmärtänyt vaikka itsellänikin paska olo ja paha olla niin ei tulis mieleenkään että yrittäisin hakea ja saada alkoholista apua koska oikeasti ei se mitään auta. Mutta koitahan jaksaa. kyllä se elämä siitä vielä helpottuu. :)

    VastaaPoista
  2. Itelläki kai kaksisuuntaista. Mut alkoholi mulla vaa pahentaa sitä. Pienest asti on ollu mielialan vaihteluita. Sitte aikuisempana masennusjakso. Mielialat vaihtuu yhtenään ja sitä mukaan mielipiteet. Moni ei ees pysy perässä... mut jätä alkoholi. Siit seuraa muitaki ikävii asioita... kokemusta on.

    VastaaPoista