perjantai 17. kesäkuuta 2016

KUULUMISIA #2

Mulla menee olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Eilen sain tietää, että mut on valittu opiskelemaan sosiaali- ja terveysalalle lähihoitajaksi. Pikkasen vaan jännittää et mitä siitä tulee, vointini nyt tällä hetkellä on mitä on. Pystynkö mä auttamaan muita, kun tarvitsen itsekkin vielä niin paljon apua. Vaan aika näyttää sen. Kyllä mä ajoin hyväksyä sen paikan ja parhaani yrittää.
Mä olen huomenna lähdossä mummon kanssa Helsinkiin katselemaan mikä meno siellä on. Jännittää mennä sinne ihmispaljouteen. No pientä harjoittelemista tulevaa Ruotsin risteilyä varten, jonne olen heinäkuun puolessa välissä lähdossä.
Emmä tiiä...jotenkin taas vaihteeks hirveen outo olo. Kämppäki ihan pommin jäljiltä kun en oo vaan jaksanut tehä tälle mitään.
Käytiin muuten psykan kanssa tänään kävelyllä ja samalla katsomassa mun uutta psyka paikkaa. En tahdo sinne. Haluan pitää mun  nykyisen psykan, mutta tiedän ettei se ole mahdollista, koska olenhan jo "aikuinen" joten siirto aikuspsykiatrialle on pakko. Mut hylätään...taas. Eihän se niin ole tai ei ainakaan pitäisi olla, mutta siltä se tuntuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti