tiistai 14. helmikuuta 2017

MUUTOSTA



Mulla oli tänään sossussa palaveri- laitoksen jälkihuolto lopetetaan. Näen laitoksen jälkihuollon työntekijää enää luultavasti kahdesti. Tekisi mieli itkeä. Laitoksen jälkkäristä on tullut lyhyessä ajassa tosi tärkeä ja nyt joudun luopumaan siitä-kin. Miksi mun ainut yhteys laitokseen viedään. Kohta mä olen niille kuka vaan entinen laitoksen nuori. Mä en enää ole niillä kirjoilla. Sossu ei antanut edes miettiä asiaa, hän oli tehnyt päätöksen. Ymmärrän että mun irrottautuminen laitoksesta on tärkeää, olenhan sieltä pian vuosi sitten päässyt pois. MUTTA MIKSI HELVETISSÄ JUURI NYT??

Tarkoituksenani olisi perjantaina lääkärin tapaamisessa lopettaa mun psyka käynnit tai ainakin harventaa niitä. Suoraan sanottuna emmä jaksa sielä käydä. Emmä saa puhuttua siellä mitään, mä vaan vien mun ja psykologin aikaa. Miksi mä kävisin siellä jos se ei mua auta. Mullahan menee nykyään suhteellisen hyvin. Osasto reissuja ole ollut tammikuun alun jälkeen, jolloin olin viikonlopun yli osastolla. Akuutissa olen sen jälkeen kerran käynnyt kun lääkitykseen tuli muutoksia jotka aiheuttivat aivan kamalia ahdistuskohtauksia. Perjantaina sitten lisää asiasta, katsotaan mihin tulokseen tulemme.

Torstaina olisi muutto- takaisin Lahteen. Sain asunnon Lahden Talojen- opiskelija- asunnoilta. 25 neliöinen yksiö. Pienempi kuin Heinolan asunto, mutta mulle sopivan kokoinen. Vuokra on alle 400e/kk, mihin tosin lisätään 32e/kk käyttömaksu joka sisältää pesutuvan, saunan, sähkön ja internetin. Ihana päästä takaisin Lahteen. Ei Heinolassakaan mitään vikaa olisi ollut mutta asuntoni sijaitsi sen verran sivussa etten viihtynyt siellä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti