torstai 23. helmikuuta 2017

AKUUTTIREISSU, UUDET KENGÄT & PASKANEN KÄMPPÄ

Kävin tiistaina akuutissa. Humalassa. Oli pakko päästä juttelemaan psykanhoitajalle. En muista käynnistä paljoakaan mitään. Sammuin pariin otteeseen odotusaulan sohvalle, josta vartija ja hoitaja kävi aikaaijoin herättelemässä. Puhalsin päälle promillen, kolme tuntia se jälkeen kun olin viimeisen huikan ottanut. Joku oli soittanut mulle poliisitkin paikalle.

Tilasin tässä jokunen päivä sit uudet kengät. Eilen ne sit tuli postissa ja mä olen niiin rakastunut näihin.

Mun kämppä on ihan kauheessa kunnossa. Puhtaat pyykit pitkin lattioita, imuroitavaa olisi ja tiskiallas pursuaa tiskejä. Paskaset pyykit kerääntyy pyykkikoriin. Mä en vaan jaksa tehdä mitään mun asunnon siisteyden eteen. Pakko olisi, sillä pelkkä kämpän paskaisuus ahdistaa mua. Olen yleensä niin siisti ihminen.


2 kommenttia:

  1. Oliko käynnistä apua hoitajan luona? Toivottavasti ja älä ota stressiä siivouksesta vaan tee päivittäin mitä jaksat.(tosin itsekkin ressaan kovasti muttei aina jaksa)Ja kengät ovat upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli vaikken kyseistä käynnistä paljoa muistakkaan... mutta oli sen verran että kotona pärjäsin. Eipä pitäisi stressata kodin siisteydestä mutta en osaa olla stressaamattakaan :l kiitos :)

      Poista