keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

KUULUMISIA #3

Toissa ilta meni jälleen päksissä. Olin ryhmächattiin laittanut itsetuhoisia viestejä ja siellä huolestuttiin. Olin pihalla tupakalla kun näin poliisien kiertelevän pihassa, arvasin heti että jotain on vialla ja yritin paeta sisään, mutta turhaan. Poliisit ottivat jälleen kopin. Sain käydä kämpässä ja hakea tavarani, jonka jälkeen menimme takaisin pihaan ja kyttäboksiin. Yritin sieltä kerran karata ja rautoihinhan siinä taas jouduttiin. Ooteltiin että ambulanssi saapuu. Ambulanssin saapuessa käsiraudoissa edelleen ollessani mut vietiin ambulanssiin jonne tuli myös toinen poliiseista mukaan ja matka kohti akuuttia alkoi. Matka meni rauhallisesti. mutta silti päksissä oli vartijat vastassa jälleen vahtimassa perääni. Pääsin juttelemaan lääkärille, jonka jälkeen juttelin vielä tutun psykan sairaahoitajan kanssa ja pohdittiin yhdessä jatkoani. Vaihtoehtoja oli monia, mutta lopulta päädyimme ratkaisuun jälleen kotiuttaa minut.

Kävin tänään kirjoittamassa vuokrasopimuksen Heinolassa sijaitsevaan asuntoon. Nyt voin hehkuttaa, MULLA ON ASUNTO!!!11

Huomenna pitäisi entisen omaohjaajani kanssa käydä kaupoilla ostelemassa puuttuvia hankintoja. Ja samalla vahtia pikkusiskoa äidin menojen ajan. Huomenna mulla on myös jälkihuollon työntekijälle aika.

Ahdistaa ja masentaa. Tekisi vain niin kovasti mennä akuuttiin ja sanoa etten lähde sieltä ennen kuin saan apua. Mutta huomisten menojen takia on kestettävä. Pakko jaksaa. Helppoa tästä illasta ei tule- sen jo tiedän.

Mä en enää ollenkaan ole varma haluanko mä kouluttautua lähihoitajaksi. Tietenkin haluan, mutta pystynkö mä siihen? Jos vaan peruisin koko lähihoitaja paikan ja jatkaisin logistiikalla varastonhoitajaksi. Se vain tarkoittaisi käytännössä sitä että olisin muuttanut Heinolaan "turhaan" sillä joutuisin joka tapauksessa käymään koulua Lahdessa. Emmä enää tiedä..Miten hevetissä mä voin auttaa muita, kun oma elämäkin kusee niin huolella ja tarvitsen itse paljon apua arkielämässä selviytymiseen?!?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti