maanantai 31. heinäkuuta 2017

#TRIGGERWARNING

Nää arvet ei määritä sitä minkälainen hoitaja musta tulee. Ne ei määritä sitä, kuinka hyvä tai huono mä olen siinä mitä mä teen. Ne ei tee musta sen yhtään epäluotettavampaa hoitajaa kuin kenestä muustakaan. Mä voin olla siinä hommassa hyvä tai huono, eikä mun arvilla ole asian kanssa paskaakaan tekemistä. Arvet kertoo menneestä. Ei tulevasta. 

Mä olen sinut näiden kanssa. Joku saattaa kaupungilla kävellessä ajatella että olen "huomiohuora" Jokaisella on mielipiteensä. En mä ala loppu iäkseni verhoutumaan jätesäkkiin näiden takia. Mä haluan elää samallalailla kuin kaikki muutkin. Ja mulla on siihen oikeus. Nää arvet nimenomaan kertoo siitä että mä elän vieläkin. 

Kaikista eniten koulussa mua pelottaa opettajan reaktio jos se näkee nää mun kädet. Pitääkö se mua jotenkin epävakaana kyseiseen ammattiin? Hirveä selvittely mun nykyisestä terveydentilasta ainakin tulee.


1 kommentti: