keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

TARKKAILUSTA TARKKAILUUN

Tänään loppui tarkkailuaika osastolla, sain vapauttavan päätöksen ja lääkäri painosti jäämään vapaaehtoisesti. Äsken pamahti päälle uusi tarkkailu ja eristys melkein kutsui. Viime yö menikin lepositeissä nukkuen. Lääkäri määräsi tarvittaessa otettavaksi opamoxin, jonka just äskön otin. Omat vaatteet meni vaihtoon, terveisin sairaalan linnakuteet päällä hillun kaalimatona osastolla. Ahdistaa. Tekisi mieli viillellä lisää. Kerkesinkin vessassa viiltämään ja luovuttamaan terän ennen kuin vartijat akuutista saapuivat paikalle. Olivat hoitajien kanssa mukana lääkärin tapaamisessa. MIHIN VITTUUN MÄ OLEN ITSENI TAAS PISTÄNYT?

2 kommenttia:

  1. Miksi et voinut jäädä osastolle vapaaehtoisesti, kun sinne koko ajan pyrit uudelleen? Ottaisit avun vastaan kun sitä sulle tarjottimella annetaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, olin lähdössä kotiin. Hoitajat niin kehoittivat tekemään, jollei hommat osastolla suju. Olin lähdössä ja päivystävä psykiatri oli sitä mieltä että asetetaan tarkkailuun. Kotiin ei ollut mitään asiaa. Mun ei todellakaan ole tarkoitus juosta osastolla koko aikaa. Voin sanoa että itseänikin turhauttaa tämä tilanne aivan saatanasti, niin kuin olen monesti täällä sanonutkin.

      Poista