lauantai 10. joulukuuta 2016

SE EI TUNNE MUA

"Jenna sun pitäs oikeesti alkaa ottaa jo vastuuta itestäs. Et sä voi elää tollee et alkoholi menee vuokran maksun edelle. Ja jos sä tuut raskaaks, nii ehkä ois oikeesti aika kattoo jo peiliin ja miettiä tekemisiäs. Ei perkele tää voi tollee jatkua. Mite sä pystyt huolehtii mahdollisesta lapsestas jos et pysty huolehtii ees itestäs? Sä kuset sun raha-asiat, meet juomaa ja harrastat seksiä ilman kondomia/ muuta ehkäsyä. Te voitte olla mitä mielt tahasa mut mun oli pakko sanoo mielipiteeni. Kiitos ja anteeks"

Tässä erään erittäin "mukavan" ihmisen mielipide musta. Se ihminen ei tiedä mun asioista mitään. Ei yhtään mitään. Se ei tiedä mun elämästä mitään. Se ei tunne mua. Ehkä mä olen sössinyt mun asiat, mut sehän taas ei muille kuulu. Mä en ymmärrä miten en ota vastuuta itsestäni...Mä sössin asiat ja kannan niistä vastuun. Mä huolehdin joka helvetin ikinen päivä itsestäni ja yritän pitää itseni kiinni elämässä. Ja jos mä nyt oon sattunut panemaan ilman ehkäisyä baarireissuja jälkeen, epäilen vaan etten ole ainut jolla siinä kuosissa on ehkäisy jäänyt välistä. Anteeksi että mä elän.

Ainiin se raskaustesti näytti negatiivista, aivan  niin kuin epäilinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti