torstai 29. joulukuuta 2016

MUISTI TAKKUILEE

"Sairasta, havahduin eilen katsomaan wappi keskusteluja ja löysin sieltä erään miehen. Mitään muistikuvia ei kyseisestä kaverista ole mutta olen kertonut sille aikast henkilökohtaisia asioita. Kysyin kaverilta ja se sanobet kyseinen mies on mun entinen omaohjaaja laitosajalta. Mitään omia muistikuvia koko laitosajasta ei ole. Ainoastaan ne joita kaveri on mulle eilisestä lähtien kertonut. En edes ollut varma missä kyseiseen kaveriin olen tutustunut (kertoi että kyseisessä laitoksessa). Mitä tämä on? Kaveri kerto et olin jutellu sen miehen kanssa ja se oli ns. Käskenyt unohtamaan laitoksen ja jättämään sen hyviin muistoihi. Kyseinen mies oli kaverin mukaab mulle koko laitos ajan tärkein henkilö. Miten olen voinut unohtaa tän kaiken? Miksi en muista? Sekavaa, i know."

Näin  kirjoitin äsken Facebookin kaksisuuntainen mielialahäiriö- ryhmään. Outoa. Pelottavaa. Jollain tavalla kuitenkin niin mielenkiintoista. Yrittääkö mun mieli suojella mua joltakin? Jos, niin miltä?

1 kommentti:

  1. Onko sinulla koskaan epäilty dissosiaatiota? Kuulostaa dissosiaatiolta. Jos et kuitenkaan ole ollut niin huonossa kunnossa (avoimesti psykoottinen). Sinun kannattaisi ottaa tämä puheeksi ammattilaisen kun tulee sopiva hetki. Dissosiaatio on sellainen oire, joka täytyy ottaa huomioon hoidossa jos sitä on.

    VastaaPoista