perjantai 4. elokuuta 2017

WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER



WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER






Kliseistä, mutta totta. Tää kaikki mitä mä olen käynyt läpi, ei ole kaikesta huolimatta tappanut mua, mutta mä olen vahvempi. Elämä saa ihan uuden merkityksen jokaisen itsemurhayrityksen jälkeen, on se suunniteltu tai impulssi. Aina mä en ole oppinut edellisestä ja sitä on seurannut toinen. Mutta nyt mä olen vahvempi ja mä haluan nähdä mitä elämällä on mulle annettavaa. Mulla on suunnitelmia. Mulla on hyvä olla. 

Odottelen opintolainan ensimmäisen erän kilahtamista tilille. Sen jälkeen suuntana tatuointistudio, jossa suunnittelemme kliseisen mutta mulle todella tärkeän tatuoinnin loppuun. 

STAY STRONG 

Tuo "kliseinen" teksti on tarkoitus ottaa oikeaan kyynärvarteen arpien päälle, ranteen sisäpinnan puolelle. Jostakin näiden käsien peittäminen pitää aloittaa ja ensimmäisenä haluan jotain pientä ja simppeliä. Merkityksellistä. Joka muistuttaa mua pysymään vahvana ja olla luovuttamatta. Muistuttaa mua asiasta,olen mä sitten missä vain. Sen takia kyynärvarsi, sillä siitä mä näen sen aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti