sunnuntai 6. elokuuta 2017

OLENKO MÄ TULOSSA VANHAKSI?









Mietinpä tässä vaan, että jumalauta, olenko mä tulossa vanhaksi?

Käytiin tänään tosiaan Linnanmäellä. Melkeinpä mihinkään laitteeseen en uskaltanut mennä. Kai mulla nykyään on jonkinlainen itsesuojeluvaisto, mitä ei nuorempana ollut kun mentiin huvipuiston kaikki laitteet läpi, ilman minkäänlaista ongelmaa.

Lähdimpä illalla myös kaupungillle kiertelemään baareja. Kello on jumalavita yksi ja mä olen jo kotona. Kahdentoista jälkeen keskustasta lähti viimeinen bussi jolla tulin. Ja väsyttää. Pää ei kestä ollenkaan alkoa nykyään. 

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans tullu vanhaksi! En mäkään uskalla mennä mihinkään huvipistolaitteisiin enää enkä jaksa olla baarissakaan :D Et oo yksin ! :D

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD selvä vanhuuden merkki, ei uskalla eikä jaksa

      Poista