tiistai 11. huhtikuuta 2017

AHDISTUSTA JA AKUUTISSA KÄYNTIÄ

Akuutista selvitty. Ahdistus kasvoi taas liian suureksi, joten ajattelin että parempi mennä sinne ennen kuin teen itselleni taas jotain. Sain mukaan parit 15mg opamoxit ahdistuskohtauksia varten. Kerkesin jo pelästymään että osastoreissuhan tästä tulee, mutta onneksi oli lääkäri joka ajatteli että hyödyn avohoidosta enemmän kuin osastohoidosta. Kävin tänään myös terveyskeskuksella poistattamassa tikit. Väsyttää, mutta en saa unta. Sekava olo. Tunnen itseni taas niin vieraaksi. En ole varma kuka olen tai olenko edes olemassa. Peilistä mua katsoo joku jota en tunnista.

Kävin tänään taas rääkkäämässä itseäni salilla, siinä toivossa etta saisin ahdistuskohtauksen loppumaan. Ja muutenkin. Mun on pakko tehdä itselleni jotain. Oksettaa katsoa itseäni peilistä. KOLMEKYMMENTÄ VITUN KILOA tullut lisäpainoa alle vuodessa mielialalääkkeiden vuoksi. En ole tyytyväinen itseeni. En todellakaan. Vaikka pidin itseäni ennen läskinä, nyt mä olen sitä ainakin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti