lauantai 26. marraskuuta 2016

FLIPETIFLOP

 Olin tänään pikkuveljen ristiäisissä ja mun uusin rakkaus sai nimen Sebastian Milo Juhani.
Mä olen juonut kolmevitunkuppia kahvia. Ja yrittänyt tehdä lukiohommia eteenpäin. Aivan saatanan huonolla menestyksellä. Nyt vaan on fiilis, miksi vitussa mä edes yritän tehdä lukiota? Mä olen aina ollut niin saatanan paska koulussa. Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 6. Mä en edes ymmärrä mitä ne siellä nettilukiossa ajatteli kun ne päätti ottaa mut sisään. Turhauttaa aivan helvetisti- mutta ihmekkös tuo. Kohta tupakalle. Ei tässä touhussa muuten hermot kestä. Mä yritän leikkiä fiksumpaa kuin mitä mä olen.
 MINÄ IHAN ITSE AJATTELIN, että voisin huomenna tehdä jonkinlaisen MYDAY postauksen. Pitäisi nyt AIKUISTEN OIKEASTI tsempata noitten vitun tehtävien kanssa. Haluan päästä tavoitteeseeni. Lukio valmiiksi ja ylioppilaaksi- jonka jälkeen tie on auki moneen suuntaan, luultavasti tieni vie sosionomi opintoihin. 


MACHO FANTASTICO!!!11



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti