keskiviikko 21. syyskuuta 2016

MUT SAATETAAN EROTTAA KOULUSTA

"Mut saatetaan erottaa ensi viikolla koulusta..."

Kuinka paska ihmisen pitää olla, ettei kykene edes koulussa käymään? Ajatus koulusta erottamisesta kuulostaa mun korvaan todella karulle,  sillä mitä sitten?
Mitä mä teen jos mut erotetaan koulusta? Aikuislukio? Jokin muu ala? Mikä? Mikä muu mua kiinnostaa kuin vain logistiikka. Lähihoitaja? Ei musta ole nykyisessä voinnissa siihen touhuun. Vittu. Mä kusin tämänkin homman ihan huolella. Kela perii takaisin maksettuja opintotukia. Mistä mä ne maksan? En helvetti mistään. Mä olen kusessa ja tiedän sen jo nyt. Laskuja kertyy, mutta kun ei ole mitään mistä ne maksaa. Rahat tulee vasta puolentoista viikon kuluttua. Tekisi mieli itkeä tätä soppaa mihin olen itseni pistänyt. Tuntuu vain etten selviä tästä. Kaikki kaatuu niskaan. Ja just kun mä luulin että hommat alkaa sujua. Pääsen perjantaina kotiin. Avokäynnit alkaa ensi maanantaina ja jatkuu 2x viikossa, laitoksen jälkihuoltokin sujuu jollain tavalla...Mä en enää tiedä mitä munyt pitäisi omassa tilanteessa tehdä. Apua!!!1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti