torstai 11. elokuuta 2016

VAUHTI PÄÄLLÄ?

Mulla on takana aivan mahtavat puoli toista viikkoa. Energiaa riittää, itsetunto on huipussa, kykenen tekemään mitä itse haluan. Olen sosiaalinen ja mieliala on ollut kohonneena. Unen tarve on vähentynyt selkeästi, nukun vain muutaman tunnin yössä. Viimeisen kolmen vuorokauden aikana olen nukkunut vain noin seitsämän tuntia. Raha- asiani olen sössinyt mutta mitä sitten? Ja alkoholia menee enemmän kuin pitäisi. Tunnen olevani tärkeä ja täydellinen. Näköharhoja olen nähnyt iltaisin.
Lääkkeet ovat pääsääntöisesti jäänneet syömättä. Miksi pilata hyvä olo syömällä mieltä tasaavia lääkkeitä?

Eilen alkoi koulu. Aloitin siis opiskelemaan uuden ryhmän mukana logistiikan perustutkintoa, varastonhoitajaksi. Eilinen meni hyvin, tänään iski ahdistus puolessa välissä päivää ja jouduin "väärinkäyttämään" lääkkeitäni ja ottamaan 50mg ketipinorin tarvittavana. Ahdistus ei loppunut joten tulipa sitten lintsattua loppu päivä. Olen ryhmän ainoa tyttö, joka vaikeuttaa kohdallani päästä mukaan ryhmään. En vain osaa tutustua poikiin.

Mulla on kämppä aivan kamalassa kunnossa. Energiaa riittää, mutta on vaikeaa keskittyä siivoamiseen joten se on jäännyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti